wtorek, 26 marca 2013

Zaczynam START :)

Witam wszystkich serdecznie, dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem. 
Próbowałam już 4 lata temu nawet założyłam właśnie tego bloga, 
ale jakoś nie wyszło i nic nie napisałam - mało czasu i zapału :)
I tak oto po 4 latach próbuję ponownie, proszę Was wszystkich 
o wyrozumiałość :), ale jakoś to może wystartuje.
Bardzo bym chciała,  aby wszyscy co znają jakieś fajne powiedzonka, przysłowia lub zabobony czy też przesądy nie tylko polskie pisali je 
w komentarzach a ja postaram się je wszystkie jakoś  zebrać "poukładać".
Dlaczego taki  blog? 
Odpowiedź jest prosta, bardzo często spotykałam się i nadal spotykam z ludźmi, którzy mocno wierzą właśnie w zabobony i to nie tylko 
w Polsce ale na całym Świecie co ciekawe. 
Są także tacy, którzy tylko z ciekawości chcą znać przesąd ale w niego nie wierzą.  Mi się  parę przesądów sprawdziło i moim znajomym także, ale do wszystkiego należy mieć dystans i dlatego jest to blog 
z przymrużeniem oka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz